Det var ett tag sen, men nu kommer SERIOUS stuff.

Hej, det var ett långt tag sen jag verkligen bloggade seriöst. Nu är det dags att göra det igen. Jag startade denna blogg när jag gick i fyran, vilket var ett tag sen. Under dessa två år...nja, jag har förändrats en del...ja. Men nu ska jag sluta prata om mitt eget liv och faktiskt ta något mer seriöst.

Häromdagen kollade jag på fantasyfilmen Legend Of The Guardians som är baserad på de tre första böckerna i serien Guardians Of Ga'Hoole. Och jag vill bara säga att filmen är SJUKT BRA. Den handlar om den unge tornugglan Soren som växte upp med sagorna om Väktarna av Ga'Hoole - ugglornas hjältar. Soren tror dock att sagan är sann och avgudar Lyze av Kiel, samtidigt anser han bror Kludd att det bara är en myt. En dag kidnappas bröderna av Väktarnas fiender De Rena efter en misslyckad flygträning. De Rena lyckas hjärntvätta Kludd men Soren och hans kompis Gyffle lyckas rymma...



Btw, soundtracket måste ni också lyssna på, det har grymt bra musik.


Och jag vet att NÅGRA som har skrivit "donnapenns.blogg.se" på vissa grejer i skolan kommer läsa detta och prata om detta efter att de har läst detta. Lol :3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0